Läxor

Förlåt för min kassa uppdatering men all min tid går åt alla läxor. Har precis gjort färdigt svenska läxan, det handlade om mobbning så det tog väldigt lång tid. Har matteläxan kvar också som jag inte förstår ett skit utav..

Förut gick jag en liten promenad till Lucas och lämnade lappen som mamma skrivit på om att jag ska åka med på klassresan.

Imorgon klockan 09:00 for jag iväg till tandläkaren tillsammans med mamma, är skit nervös. De ska dra ut fyra mjölktänder som hindrar mina andra tänder från att växa ut. Åh, bara de tar bedövningssalva för en spruta kommer jag inte klara av. Anyway, jag får en liten sovmorgon iallafall. =.=

Jag ska försöka uppdatera lite oftare så fort jag har tid.

Bjuder på en nytagen bild.



Kommentarer
Postat av: Frida

jag hatar oxå tandläkaren! hoppas det går bra för dej :)

2012-02-29 @ 22:50:32
Postat av: Frida

fin du är :D

2012-02-29 @ 22:54:12
Postat av: Victoria

Aw tack! ^^

2012-03-01 @ 10:21:18
URL: http://victoriasstuffs.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Kommentera helst något annat än "fin blogg" eller liknande.
- Gör inte reklam för din egen blogg.
- Bloggdesignen är inte gjord av mig, den är gjord av Emelie. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".
- Jag kan se din IP-adress.
- Alla bilder är tagna av mig om inget annat uppges.
- Kommenterar du kränkande kommentarer sparar jag din kommentar och din IP-adress.


Ditt namn:
Spara?

Din e-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
Emelie har gjort min bloggdesign. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".

Hej och välkommen till min blogg! Victoria heter jag. Är en tjej på snart 13 år som älskar fotboll, fotografering och musik. På min blogg kommer du få läsa om allt som händer i mitt liv. Om du har några frågor så är det bara att klicka på frågelådan här nedan. Hare gött.



bloglovin
RSS 2.0