Saturday

Om en stund ska jag och mamma gå en promenad till Lidl och kolla på några saker. Det är underbart väder ute och ingen snö finns kvar längre, tjohej! Taggar Big Brother ikväll också, haha jävlar vad jag och mamma skrattade när vi satt täckta med ansiktsmasker och kollade när alla gjorde bort sig.. visade en bild hur jag såg ut med masken för Belma.. gud vad hon skrattade. :3 Det var kladdigt men luktade apelsin krokant som luktar så gott! Ska börja med ansiktsmask en gång i veckan tror jag eftersom huden blev så len.

Har ju hittills inte gjort något inlägg på datorn men jag orkar inte gå och starta den.. lata jag var det här ja.
Ha det så bra så gör jag förmodligen ett inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Elona

Hoppas att du hade en bra kväll :)

2012-02-25 @ 15:02:38
URL: http://elonas.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Kommentera helst något annat än "fin blogg" eller liknande.
- Gör inte reklam för din egen blogg.
- Bloggdesignen är inte gjord av mig, den är gjord av Emelie. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".
- Jag kan se din IP-adress.
- Alla bilder är tagna av mig om inget annat uppges.
- Kommenterar du kränkande kommentarer sparar jag din kommentar och din IP-adress.


Ditt namn:
Spara?

Din e-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
Emelie har gjort min bloggdesign. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".

Hej och välkommen till min blogg! Victoria heter jag. Är en tjej på snart 13 år som älskar fotboll, fotografering och musik. På min blogg kommer du få läsa om allt som händer i mitt liv. Om du har några frågor så är det bara att klicka på frågelådan här nedan. Hare gött.



bloglovin
RSS 2.0