Skola imorgon

Hej alla underbara och mindre underbara. Har för en stund sen duschat, riktigt skönt. Har slappat innan skolan imorgon för då har man ju massor av läxor som måste göras. Sedan hjälpte jag mamma med att städa toaletten, det luktar gott och ser fräscht ut. Vi öppnade fönstret på toan som vi aldrig har gjort också, och när jag skulle försöka stänga så kunde jag inte och bad mamma hjälpa mig. Jag hade en jävla tur för när mamma höll på och stänga kom en jättestor spindel. Den kom ner på golvet (och jag som har sådan spindelfobi också) så jag sprang som fan ut till köket skrikandes. HAHAHA. Mamma har ju inte sån spindelfobi som jag har så hon tog den med ett elektriskt tennisrack som dödar insekter. 


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja ush, jag hatar oxå spindlar! ;)

2012-02-27 @ 15:09:03
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Till prickarna i designen du kommenterade använde jag en sak som kallas för dotting tool. Om du kollar under kategorin naglar finns även bilder på några av mina andra penslar, men hade dock inte använt nån av dom i designen du kommenterade :)

2012-02-27 @ 15:13:50
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Kommentera helst något annat än "fin blogg" eller liknande.
- Gör inte reklam för din egen blogg.
- Bloggdesignen är inte gjord av mig, den är gjord av Emelie. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".
- Jag kan se din IP-adress.
- Alla bilder är tagna av mig om inget annat uppges.
- Kommenterar du kränkande kommentarer sparar jag din kommentar och din IP-adress.


Ditt namn:
Spara?

Din e-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
Emelie har gjort min bloggdesign. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".

Hej och välkommen till min blogg! Victoria heter jag. Är en tjej på snart 13 år som älskar fotboll, fotografering och musik. På min blogg kommer du få läsa om allt som händer i mitt liv. Om du har några frågor så är det bara att klicka på frågelådan här nedan. Hare gött.



bloglovin
RSS 2.0