Swan

Kom hem från biblioteket för en bra stund sen. Tänkte ta och börja lite smått med läxorna så jag slipper det resten av veckan. Gjorde de nationella proven i svenska idag och hade tydligen två prov kvar.

Vi hade ingen gymnastik idag så vi ska ha det sista timmen imorgon.

I söndags gick jag och mamma ut på en promenad. Vi tog med gammalt bröd ifall vi skulle få syn på några fåglar som vi kunde mata och då fick vi syn på en svan. Den såg ledsen och deppig ut, så hoppas den mådde bättre när han fick i sig lite mat. Tog en bild på den för den var så otroligt fin.





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Kommentera helst något annat än "fin blogg" eller liknande.
- Gör inte reklam för din egen blogg.
- Bloggdesignen är inte gjord av mig, den är gjord av Emelie. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".
- Jag kan se din IP-adress.
- Alla bilder är tagna av mig om inget annat uppges.
- Kommenterar du kränkande kommentarer sparar jag din kommentar och din IP-adress.


Ditt namn:
Spara?

Din e-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
Emelie har gjort min bloggdesign. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".

Hej och välkommen till min blogg! Victoria heter jag. Är en tjej på snart 13 år som älskar fotboll, fotografering och musik. På min blogg kommer du få läsa om allt som händer i mitt liv. Om du har några frågor så är det bara att klicka på frågelådan här nedan. Hare gött.



bloglovin
RSS 2.0