Tandläkaren

Idag gick jag och mamma till tandläkaren klockan nio. Jag var nervös men som tur var så oroade jag mig i onödan. Först fick jag bedövningssalva som skulle göra så att jag kände så lite av sprutan som möjligt. Det sved lite men det var inte så farligt.

Det var fyra mjölktänder som skulle bort eftersom de hindrade mina riktiga tänder från att växa ut. När han drog bort tänderna med någon mini krok var tänderna ihåliga, som ett skal. Han drog ut två tänder idag och den fjortonde mars ska jag iväg igen för att dra bort de två sista.

Just nu sitter jag med matteläxan och försöker göra klart den.. det går väl sisådär. Tre uppgifter har jag kört fast på. Plus, kom jag på nu, att imorgon ska vi ha matteprov. Yay. Eller inte. Proportionella samband, negativa tal och koordinater.. Hur ska det gå på de nationella proven i matematik?..

Kommentarer
Postat av: iiiden

oj hur kunde de vara ihåliga ?:o

2012-03-01 @ 18:07:36
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Victoria

Mjölktänderna lyfter ju från rötterna när mina riktiga tänder har kommit fram, så det blev som ett skal. Därför är de ihåliga.. ^^

2012-03-01 @ 21:59:16
URL: http://victoriasstuffs.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Kommentera helst något annat än "fin blogg" eller liknande.
- Gör inte reklam för din egen blogg.
- Bloggdesignen är inte gjord av mig, den är gjord av Emelie. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".
- Jag kan se din IP-adress.
- Alla bilder är tagna av mig om inget annat uppges.
- Kommenterar du kränkande kommentarer sparar jag din kommentar och din IP-adress.


Ditt namn:
Spara?

Din e-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
Emelie har gjort min bloggdesign. Hennes blogg hittar du vid "Länkar".

Hej och välkommen till min blogg! Victoria heter jag. Är en tjej på snart 13 år som älskar fotboll, fotografering och musik. På min blogg kommer du få läsa om allt som händer i mitt liv. Om du har några frågor så är det bara att klicka på frågelådan här nedan. Hare gött.



bloglovin
RSS 2.0